InnoRahti

InnoRahti on rahtikirja- ja laskutuspalvelu, jolla hallinnoit ja laskutat kaikki tilaukset yhdestä palvelusta. Löydät sieltä kaikki kuljetusliikkeen tarvittavat työkalut.

InnoRahti rahtikirja- ja laskutuspalvelu

InnoRahti on kuljetus-, logistiikka ja muuttopalveluyrityksille suunniteltu ja kehitetty rahtikirja- ja laskutuspalvelu. Palvelulla hallinnoit ja laskutat kaikki yrityksesi rahtikirjat yhdestä paikasta. Palvelu sisältää mm. tilausten ja rahtikirjojen hallinnan, asiakas- ja tuoterekisterin, varastonhallinnan sekä automatisoidun laskutuksen ja reskontran hoidon.

InnoRahti toimii missä ja milloin vain. Palvelu on kehitetty palvelemaan rahti- ja kuljetusyritysten päivittäisiä töiden hallinnoinnin ja laskutuksen tarpeita. Palvelu sopii erinomaisesti niin pienemmille kuin isommille kuljetuspalveluita tarjovaille yrityksille.

Toiminnallisuudet

Rahtikirjojen hallinta

Hallitse kaikki rahtikirjat kätevästi yhdestä paikasta ja osoita työt suoraan oikealle kuljettajalle napin painalluksella.

Karttapalvelu ja paikannus

Nopeuta ja helpota työtä hakemalla työn reittipisteet kartalta tai paikantamalla auton sijainti.

Laskutus

Luo ja lähetä kaikki laskut vaivattomasti ilman ylimääräistä työtä, myös verkkolaskuna. Hoidamme koko laskutusprosessin puolestasi.

Reskontra ja raportointi

Seuraa saataviesi tilaa reaaliajassa ja helpota kirjanpitoa automaattisesti luoduilla kuukausiraporteilla.

Maksuvalvonta ja perintä

Hoidamme automaattisesti koko laskutusprosessin puolestasi, myös maksuvalvonnan ja perinnän.

Muut toiminnallisuudet

Kuormakirjat
  • Rahtikirjojen luonti ja hallinta
  • Rahtikirjan nopea laskutus
  • Karttapalvelu
  • Reittipisteet ja aikaleimat
  • Reitti- ja aikalaskuri
  • Rahtikirjan sähköinen lähetys
  • Rahtikirjan tulostus
  • Rahtikirja-raporttien luonti
Laskutus
  • Helppo ja nopea laskujen luonti
  • Koontilaskutus
  • Laskusaatavien rahoitus
  • Rahoituspäätöskyselyt
  • Kuluttaja- ja yritysasiakkaan luottotietohaut
  • Käteis- ja korttimaksukuitit
  • Laskun lähetys verkkolaskuna
Reskontra ja raportointi
  • Reaaliaikainen reskontra
  • Automatisoitu maksuvalvonta ja perintä
  • Kuukausiraportit
  • Myyntistatistiikka
  • Finago Procountor -integraatio
  • Visma Netvisor -integraatio
Tuote- ja asiakasrekisteri
  • Ennakoiva tuoterekisteri
  • Tuotteiden ja tuotepakettien luonti
  • Tuotteiden näkyvyyden hallinta
  • Varastonhallinta
  • Varastosaldojen ja -arvojen seuranta
  • Varasto- ja inventaarioraportit
  • Ennakoiva asiakasrekisteri
  • Asiakkuuskorttien luonti ja hallinta
  • Asiakkaiden laskutusasetusten hallinta
  • Asiakkaiden näkyvyyden hallinta
Yleiset asetukset
  • Asiakastietojen hallinta
  • Käyttäjätasojen hallinta
  • Myyntiliidien ohjaus
  • Palvelun ja laskujen ulkonäön räätälöinti
Verkkosivuintegraatiot ja lisäosat
  • Tilauspyyntö-lomake
  • Automatisoitu jälkimarkkinointi (NPS-kyselyt)
  • Työajanseuranta

Ota yhteyttä tai varaa ilmainen demo!

Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.

Rahtikirja ja tilausten hallinta

InnoRahdin tilausten ja rahtikirjojen käsittely on kehitetty vastaamaan tämän päivän tarpeita ja vaatimuksia. Näin kuljetusliikkeen toiminta on nykyaikaista, tehokasta ja ketterää.

InnoRahti tekee kuljetusliikkeen päivittäisestä työstä helppoa ja sujuvaa. Rahtikirjalle saa lisättyä kaikki tarvittavat tiedot; asiakkaan tiedot, työrivit sekä maksutiedot. Tämän lisäksi työn tietoihin saa myös lisättyä juuri kuljetuksiin ominaisia tietoja kuten mm. nouto- ja toimituspäivämäärät, työn aloitus- ja lopetuskohteet sekä mahdollisia lisäselvityksiä ja muistiinpanoja.

Kuljetusliikkeille suunniteltu rahtikirja

InnoRahdin rahtikirja on kehitetty erityisesti kuljetus-, logistiikka ja muuttopalveluita tarjoaville yrityksille.

Rahtikirjalle saa lisättyä kaikki työhön liittyvät tiedot; asiakkaan tiedot, työrivit ja maksutiedot sekä kuljetuksiin ominaisia tietoja kuten mm. nouto- ja toimituspäivämäärät ja aloitus- ja lopetuskohteet.

Lisäksi rahtikirjalle voi myös merkitä työn tyypin ja suorittajan, jolloin kuljettaja löytää rahtikirjan omasta työlistasta. Kun työ on suoritettu voidaan työ merkitä valmiiksi laskutusta varten.

Kuljetusliikkeen rahtikirja

Käsittele töitä tehokkaasti

InnoRahdilla kaikki työt pysyvät järjestyksessä eikä turhaa aikaa kulu töiden selvittelyyn. Avoimet, työn alla olevat ja suoritetut työt löytyvät omilta välilehdiltä, jolloin töiden käsittely sujuu vaivattomasti. Myös varikolle siirretyt työt ovat selkeästi esillä, jolloin ne on helppo lisätä tulevaa kuljetusta varten. Työt pystyy myös suodattamaan työn tyypin, suorittajan ja ajankohdan tai kohteen mukaisesti.

Uuden työn lisääminen tai osoittaminen kuljettajalle onnistuu kätevästi – näin sisäinen kommunikointi helpottuu ja työn tiedot siirtyvät suoraan kuljettajalle.

Kaikki työkalut ovat käytössäsi suoraan rahtikirjalta

Rahtikirjalla on käytössä kaikki tarvittavat työkalut työn suoritusta varten. Rahtikirjalta löytyy mm. ennakoiva tuoterekisteri, asiakasrekisteri, paikannus ja karttahaku sekä laskutukseen tarvittavat toiminnot.

Hyödyntämällä työkaluja saadaan rahtikirjalle kaikki tarvittavat tiedot muutamalla napin painalluksella, jolloin rahtikirja on valmis laskutusta varten. Viimeistellystä työstä saa kätevästi lähetettyä kuitin ja ammattimaisen kopion rahtikirjasta sähköisesti suoraan asiakkaalle.

Laskuttaminen suoraan Rahtikirja-palvelusta

InnoRahdilla laskuttaminen on tehty helpoksi. Laskutus tapahtuu kätevästi suoraan rahtikirjalta. Käytössä on kaikki tarvittavat maksuvaihtoehdot ja tarvittavat työkalut kuten mm. luottotietojen tarkistus, verkkolaskutus ja laskurahoitus. Laskutustietoja ei tarvitse kopioida erilliseen laskutuspalveluun, vaan saat tehtyä kaiken kätevästi yhdestä palvelusta.

InnoRahti hoitaa puolestasi koko laskutusprosessin, aina laskun lähetyksestä reskontran hoitoon, maksumuistutuksiin ja perintään asti. Näin ulkoistat laskutuksen työläät vaiheet säästäen aikaa ja vaivaa.

Ulkoista laskutus

Kun laskujen lähetys ja seuranta on automatisoitu vähenee laskutuksesta muodostuva työmäärä ja samalla laskusaatavien kierto nopeutuu. Näin toiminta tehostuu kustannustehokkaasti ja tärkeät resurssit voidaan hyödyntää omaan ydinliiketoimintaan.

Laskurahoitus

Laskurahoituksella laskutat kaikki asiakkaasi ilman, että itse joudut kantamaan luottotappioriskiä. Luottotappioriski siirtyy rahoitusyhtiölle ja laskusaatavat tilitetään heti tilillesi.

Voit hyödyntää rahoitusta kuluttaja-, yritys- ja vakuutusyhtiölaskutuksessa. Laskurahoitusta kannattaa hyödyntää silloin kun laskuttamisen riskit kasvavat, esim. kun kyseessä on tuntematon asiakas tai laskun summa on merkittävä.

Reskontra ja raportointi

Palvelulla hoidat koko yrityksen laskutuksen sekä siihen liittyvät hallinnolliset työt helposti ja sujuvasti. Sinun tarvitsee vain luoda lasku jonka jälkeen hoidamme koko laskutusprosessin puolestasi. Näin säästyt monelta vaivalta ja voit keskittyä täysillä liiketoimintaasi.

Reskontran hoito ja raportointi on automatisoitu. Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi ja osamaksujen tilaa. Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Saat aina kaiken olennaisen kätevästi ja selkeästi eriteltynä yhteen kuukausiraporttiin.

Reaaliaikainen reskontra ja raportointi

Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi ja osamaksujen tilaa. Reskontrasta näet, milloin lasku on lähetetty, vastaanotettu, maksettu ja milloin saatavat on tilitetty sinulle. Seuraat myös kätevästi niitä laskuja jotka ovat erääntyneet, muistutuksessa tai perinnässä.

Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Kuukausiraportin ja maksuerittelyt voi lähettää suoraan kirjanpitäjälle, eikä laskuja tarvitse kaivaa yksitellen milloin mistäkin.

Automatisoitu maksuvalvonta ja perintä

Hoidamme automaattisesti myöhästyneiden ja maksamattomien laskujen muistutukset, perinnän ja siihen liittyvän asiakaspalvelun puolestasi. Et tarvitse perintään erillistä yhteistyökumppania, vaan koko prosessi sisältyy palveluun. Automatisoidulla maksuvalvonnalla vältyt ylimääräisiltä työtunneilta ja kustannuksilta; koko prosessi sisältyy palveluun, eikä muistutuksista tai perinnästä peritä sinulta lisämaksuja. 

Lisäpalvelut ja integraatiot

Referenssit

Yhteistyökumppanit

Motonet Korjaamorahoitus | Innovoice

Ota yhteyttä tai varaa ilmainen demo!

Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.

Ei kiinteitä kuluja - maksat vain käytöstä!

Avausmaksu
139
  • Sis. käyttökoulutuksen ja palvelun markkinointi- ja tukimateriaalin.
Kuukausimaksu
0 / kuukausi
  • Sis. rajaton määrä käyttäjiä
  • Ilmainen käyttötuki
Laskutus
1
70
/ lähetetty lasku
  • Sis. koko laskutusprosessin laskun lähetyksestä perintään.

Ota yhteyttä

Myynti

09 4241 2309
myynti@innovoice.fi

(ark. 10:00-16:00)