InnoRahti on sähköinen rahtikirja- ja laskutuspalvelu, jolla hallinnoit ja laskutat kaikki tilaukset yhdestä palvelusta. Löydät sieltä kaikki kuljetusliikkeen tarvittavat työkalut.
InnoRahti on kuljetus-, logistiikka ja muuttopalveluyrityksille suunniteltu ja kehitetty sähköinen rahtikirja- ja laskutuspalvelu. Palvelulla hallinnoit ja laskutat kaikki yrityksesi rahtikirjat yhdestä paikasta. Palvelu sisältää mm. tilausten ja rahtikirjojen hallinnan, asiakas- ja tuoterekisterin, varastonhallinnan sekä automatisoidun laskutuksen ja reskontran hoidon.
InnoRahti toimii missä ja milloin vain. Palvelu on kehitetty palvelemaan rahti- ja kuljetusyritysten päivittäisiä töiden hallinnoinnin ja laskutuksen tarpeita. Palvelu sopii erinomaisesti niin pienemmille kuin isommille kuljetuspalveluita tarjovaille yrityksille.
Hallitse kaikki rahtikirjat kätevästi yhdestä paikasta ja osoita työt suoraan oikealle kuljettajalle napin painalluksella.
Nopeuta ja helpota työtä hakemalla työn reittipisteet kartalta tai paikantamalla auton sijainti.
Luo ja lähetä kaikki laskut vaivattomasti ilman ylimääräistä työtä, myös verkkolaskuna.
Seuraa saataviesi tilaa reaaliajassa ja helpota kirjanpitoa automaattisesti luoduilla kuukausiraporteilla.
Palvelu hoitaa automaattisesti koko laskutusprosessin puolestasi, myös maksuvalvonnan ja perinnän.
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.
InnoRahdin tilausten ja rahtikirjojen käsittely on kehitetty vastaamaan tämän päivän tarpeita ja vaatimuksia. Näin kuljetusliikkeen toiminta on nykyaikaista, tehokasta ja ketterää.
InnoRahti tekee kuljetusliikkeen päivittäisestä työstä helppoa ja sujuvaa. Rahtikirjalle saa lisättyä kaikki tarvittavat tiedot; asiakkaan tiedot, työrivit sekä maksutiedot. Tämän lisäksi työn tietoihin saa myös lisättyä juuri kuljetuksiin ominaisia tietoja kuten mm. nouto- ja toimituspäivämäärät, työn aloitus- ja lopetuskohteet sekä mahdollisia lisäselvityksiä ja muistiinpanoja.
InnoRahdin rahtikirja on kehitetty erityisesti kuljetus-, logistiikka ja muuttopalveluita tarjoaville yrityksille.
Rahtikirjalle saa lisättyä kaikki työhön liittyvät tiedot; asiakkaan tiedot, työrivit ja maksutiedot sekä kuljetuksiin ominaisia tietoja kuten mm. nouto- ja toimituspäivämäärät ja aloitus- ja lopetuskohteet.
Lisäksi rahtikirjalle voi myös merkitä työn tyypin ja suorittajan, jolloin kuljettaja löytää rahtikirjan omasta työlistasta. Kun työ on suoritettu voidaan työ merkitä valmiiksi laskutusta varten. Rahtikirjan nopea kuittaus vähentää tienpäällä tarvittavaa toimistoaikaa!
InnoRahdilla kaikki työt pysyvät järjestyksessä eikä turhaa aikaa kulu töiden selvittelyyn. Avoimet, työn alla olevat ja suoritetut työt löytyvät omilta välilehdiltä, jolloin töiden käsittely sujuu vaivattomasti. Myös varikolle siirretyt työt ovat selkeästi esillä, jolloin ne on helppo lisätä tulevaa kuljetusta varten. Työt pystyy myös suodattamaan työn tyypin, suorittajan ja ajankohdan tai kohteen mukaisesti.
Uuden työn lisääminen tai osoittaminen kuljettajalle onnistuu kätevästi – näin sisäinen kommunikointi helpottuu ja työn tiedot siirtyvät suoraan kuljettajalle.
Rahtikirjalla on käytössä kaikki tarvittavat työkalut työn suoritusta varten. Rahtikirjalta löytyy mm. ennakoiva tuoterekisteri, asiakasrekisteri, paikannus ja karttahaku sekä laskutukseen tarvittavat toiminnot.
Hyödyntämällä työkaluja saadaan rahtikirjalle kaikki tarvittavat tiedot muutamalla napin painalluksella, jolloin rahtikirja on valmis laskutusta varten. Viimeistellystä työstä saa kätevästi lähetettyä kuitin ja ammattimaisen kopion rahtikirjasta sähköisesti suoraan asiakkaalle.
Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.
InnoRahdilla laskuttaminen on tehty helpoksi. Laskutus tapahtuu kätevästi suoraan rahtikirjalta. Käytössä on kaikki tarvittavat maksuvaihtoehdot ja tarvittavat työkalut kuten mm. luottotietojen tarkistus, verkkolaskutus ja laskurahoitus. Laskutustietoja ei tarvitse kopioida erilliseen laskutuspalveluun, vaan saat tehtyä kaiken kätevästi yhdestä palvelusta.
Palvelu hoitaa puolestasi koko laskutusprosessin; aina laskun lähetyksestä maksumuistutuksiin ja perintään asti. Näin ulkoistat laskutuksen työläät työvaiheet säästäen aikaa ja vaivaa.
Kun laskujen lähetys ja seuranta on automatisoitu vähenee laskutuksesta muodostuva työmäärä ja samalla laskusaatavien kierto nopeutuu. Näin toiminta tehostuu kustannustehokkaasti ja tärkeät resurssit voidaan hyödyntää omaan ydinliiketoimintaan.
Laskurahoituksella laskutat kaikki asiakkaasi ilman, että itse joudut kantamaan luottotappioriskiä. Luottotappioriski siirtyy rahoitusyhtiölle ja laskusaatavat tilitetään heti tilillesi.
Voit hyödyntää rahoitusta kuluttaja-, yritys- ja vakuutusyhtiölaskutuksessa. Laskurahoitusta kannattaa hyödyntää silloin kun laskuttamisen riskit kasvavat, esim. kun kyseessä on tuntematon asiakas tai laskun summa on merkittävä.
Palvelulla hoidat koko yrityksen laskutuksen sekä siihen liittyvät hallinnolliset työt helposti ja sujuvasti. Sinun tarvitsee vain luoda lasku jonka jälkeen palvelu hoitaa koko laskutusprosessin puolestasi. Näin säästyt monelta vaivalta ja voit keskittyä täysillä liiketoimintaasi.
Reskontran hoito ja raportointi on automatisoitu. Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi ja osamaksujen tilaa. Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Saat aina kaiken olennaisen kätevästi ja selkeästi eriteltynä yhteen kuukausiraporttiin.
Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi tilaa. Reskontrasta näet mm. milloin lasku on lähetetty ja maksettu. Seuraat myös kätevästi niitä laskuja jotka ovat erääntyneet, muistutuksessa tai perinnässä.
Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Kuukausiraportin ja maksuerittelyt voi lähettää suoraan kirjanpitäjälle, eikä laskuja tarvitse kaivaa yksitellen milloin mistäkin.
Palvelu hoitaa automaattisesti myöhästyneiden ja maksamattomien laskujen muistutukset ja perinnän. Automatisoidulla maksuvalvonnalla vältyt ylimääräisiltä työtunneilta ja kustannuksilta; koko prosessi sisältyy palveluun.
Korttimaksupääte-integraatiolla saat helposti luotua ja viimeisteltyä korttimaksuja suoraan InnoKorjaamosta ja InnoHinauksesta.
Lue lisää ➞
Jälkimarkkinointi- ja tyytyväisyyskyselyillä tavoitat asiakkaan juuri oikeaan aikaan.
Lue lisää ➞
Työajanseuranta helppokäyttöinen kellokortti, jolla työntekijä voi itse kirjata omat tehdyt työtunnit.
Lue lisää ➞
Vähennä manuaalista työtä siirtämällä kirjanpitoaineisto automaattisesti Procountoriin Procountor-integraation avulla.
Lue lisää ➞
Vähennä manuaalista työtä siirtämällä kirjanpitoaineisto automaattisesti Netvisoriin Netvisor-integraation avulla.
Lue lisää ➞
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.
Innovoice Oy on vuonna 2010 perustettu toiminnanohjaus- ja laskutuspalveluita tarjoava yritys. Teemme elämästä joustavampaa!