Työajanseuranta helppokäyttöinen kellokortti, jolla työntekijä voi itse kirjata omat tehdyt työtunnit. Työajanseuranta toimii verkkopalvelustamme sekä InnoHinauksen mobiiliapplikaatiosta.
Työajanseuranta on jokaisen yrityksen lakisääteinen tehtävä. Työnantajan velvollisuus huolehtia, että työajanseuranta on tehty oikein ja että se on saatavilla tarvittaessa. Innovoicen työajanseuranta on helppokäyttöinen kellokortti, jolla työntekijä voi itse kirjata omat tehdyt työtunnit. Työajanseuranta toimii kätevästi verkkopalvelustamme, sekä InnoHinaukseen liitettynä palvelun käyttäjät voivat käyttää kellokorttia kuljettaja-applikaatiosta.
Työajanseuranta tehostaa työntekoa, kun erillinen raporttien rustaaminen karsiutuu pois. Lisäksi seuranta helpottaa työntekijän ja työnantajan välistä kommunikaatiota ja läpinäkyvyyttä töiden suhteen. Työajanseuranta on nykyaikainen työajan seurantamenetelmä, jota on helppo käyttää töiden ohella.
Seuraa työaikaa vaivattomasti klikkaamalla aikalaskuri päälle työn alkaessa ja pois päältä, kun työ on suoritettu. Tauot ja odotusajat on myös helposti merkittävissä.
Työajanseuranta laskee automaattisesti ylityö-, ilta-, yö- ja pyhä-kertymät.
Työjaksojen laskenta voidaan määrittää tehtävän joko 2 tai 3 viikon työjaksoissa tai jättää avoimeksi yrityksesi toimialan tarpeiden mukaan.
Kirjaa sairas-, tasoitusvapaa-, ja vuosilomapäivät helposti työajanseurannalla.
Selkeät raportit kirjanpitoon ja palkanmaksuun joko työntekijäkohtaisesti tai yhteen koottuna.
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti. Käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Työajanseuranta on kätevä kellokortti. Vuoron alkaessa tarvitsee vain aloittaa työ ja sovellus lähtee mittaamaan työhön kuluvaa aikaa. Tauot ja odotusajat on helppo merkitä laskurinäkymästä. Työaikakirjaukset voidaan kohdentaa helposti työpäivän aikana tai sen jälkeen. Työajanseurantaan kirjatut tunnit tulevat löytyvät käyttöliittymästä automaattisesti, josta saat selkeät raportit tehdyistä tunneista. Raportteja voit hyödyntää kirjanpitoon ja palkanmaksuun.
Laskenta voidaan määrittää tehtävän joko 2 tai 3 viikon työjaksoissa tai jättää avoimeksi yrityksesi tarpeiden mukaan. Mikäli työnteko on jaksotettu on jakson tehtyjä työtunteja on helppo seurata ja tarkastella.
Ylityöstä ja muista poikkeavina aikoina tehdystä työstä on maksettava korotettu palkka. Korotetun palkan suuruus riippuu, onko kyse vuorokautisesta, viikoittaisesta tai jaksotyössä tehdystä ylityöstä sekä tehtyjen ylityötuntien määrästä. Työajanseuranta laskee automaattisesti ylityö-, ilta-, yö- ja pyhä-kertymät. Tämä helpottaa huomattavasti mm. palkanmaksua ja raportointia.
Sovellus laskee automaattisesti myös työ-, varallaolo- ja odotusajan sekä tauot.
Työajanseurantaan on mahdollista kirjata sairas-, tasoitusvapaa-, ja vuosilomapäivät. Näin myös työnantajana on helppo pysyä kartalla siitä, milloin kukakin työntekijä on käytettävissä ja töiden hallinnointi sujuvoituu. Työajanseurannan selkeästä käyttöliittymästä on helppo tarkastella ja lisätä loma- ja sairaspäiviä myös jälkikäteen.
Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Voit määrittää raporttien ajanjaksot itse haluamasi aikavälin mukaan. Lisäksi järjestelmästä saa erikseen työntekijäkohtaiset raportit, sekä kaikista kootun yhteisraportin aikaleimoineen.
Innovoice Oy on vuonna 2010 perustettu toiminnanohjaus- ja laskutuspalveluita tarjoava yritys. Teemme elämästä joustavampaa!