InnoHinaus on kuormakirja- ja laskutuspalvelu, jolla hallinnoit ja laskutat kaikki tilaukset yhdestä palvelusta. Sieltä löydät kaikki hinaus- ja tiepalveluyritysten tarvittavat työkalut.
InnoHinaus on helppokäyttöinen kuormakirja- ja laskutuspalvelu. Se on yhdessä alan yrittäjien kanssa suunniteltu ja kehitetty palvelu, jolla hallinnoit ja laskutat kaikki kuormakirjat yhdestä palvelusta. InnoHinaus sisältää mm. tilausten ja kuormakirjojen hallinnan, kuljettaja-applikaation, asiakas- ja tuoterekisterin, varastonhallinnan sekä automatisoidun laskutuksen ja reskontran hoidon.
Palvelu toimii missä ja milloin vain. Se on helpottaa hinaus- ja tiepalveluyritysten päivittäisiä töiden hallinnointia ja laskutusta. Lisäksi helppokäyttöinen palvelu toimii kätevästi verkossa sekä mobiilioptimoidusta kuljettaja-applikaatiosta. Se ei vaadi erillisiä laite- tai ohjelmistoasennuksia.
Hallitse kaikki tilaukset kätevästi yhdestä paikasta ja osoita hinaustyöt suoraan oikealle kuljettajalle napin painalluksella.
Viimeistele kuormakirjat ja tarkasta oma työtilanne tien päältä mobiilioptimoidulla kuljettaja-applikaatiolla.
Nopeuta ja helpota työtä hakemalla työn reittipisteet kartalta tai paikantamalla auton sijainti.
Luo ja lähetä kaikki laskut vaivattomasti ilman ylimääräistä työtä, myös verkkolaskuna. Hoidamme koko laskutusprosessin puolestasi.
Seuraa saataviesi tilaa reaaliajassa ja helpota kirjanpitoa automaattisesti luoduilla kuukausiraporteilla.
Hoidamme automaattisesti koko laskutusprosessin puolestasi, myös maksuvalvonnan ja perinnän.
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.
InnoHinauksella tilausten ja kuormakirjojen käsittely vastaa tämän päivän hinausliikkeiden tarpeita ja vaatimuksia. Näin palvelu varmistaa, että sitä käyttävien yritysten toiminta on nykyaikaista, tehokasta ja ketterää.
InnoHinaus tekee hinausliikkeen päivittäisestä työstä helppoa ja sujuvaa. Tilaukselle ja kuormakirjalle saa lisättyä kaikki tarvittavat tiedot; ajoneuvon, tilaajan ja työn tiedot, tarvittavat selvitykset sekä juuri hinaustöille ominaisia tietoja kuten mm. työn reittipisteet ja hinauksen syyn. Kuormakirjalta löytyy myös paljon työtä nopeuttavia ja helpottavia toiminnallisuuksia, kuten ennakoiva tuoterekisteri ja tuotepaketit sekä Traficom (ATJ) -haku.
Työsi pysyvät järjestyksessä tilaustenhallinnalla, eikä tilausten selvittelyyn kulu turhaa aikaa. InnoHinauksella ne kaikki ovat kätevästi esillä yhdessä näkymässä. Avoimet, osoitetut ja kuitatut tilaukset löytyvät omilta välilehdiltä, jolloin tilausten käsittely sujuu vaivattomasti.
Uuden tilauksen lisääminen tai osoittaminen kuljettajalle onnistuu kätevästi. Näin hinausliikkeen sisäinen kommunikointi helpottuu ja tilauksen tiedot siirtyvät suoraan kuljettajalle.
Kuormakirja voidaan luoda helposti napin painalluksella luomalla kokonaan uuden tai muuttamalla tilaus kuormakirjaksi.
Kuormakirjalle saa lisättyä kaikki hinaustyöhön liittyvät tiedot: ajoneuvon, tilaajan ja työn tiedot, hinauksen syyn ja selvitykset sekä reittipisteet. Kun hinaustyö on suoritettu, työ voidaan merkitä valmiiksi laskutusta varten.
Kuormakirjat ryhmitellään kätevästi omille välilehdille niiden tilasta riippuen. Näin oikea kuormakirja on aina helppo löytää. Lisäksi kuormakirjalle voi myös merkitä työn tyypin ja suorittajan, jolloin kuormakirja löytyy kuljettajan omasta työlistasta.
InnoHinauksessa hinaustöiden sunnittelu on tehty mahdollisimman helpoksi. Tilaustenhallinnan karttanäkymä sekä aikajana ovat suunniteltu helpottamaan tilauskäsittelijän työtä. Lisäksi ne mahdollistavat hinaustöiden reaaliaikaisen suunnittelun ja tehokkaan toteutuksen.
Karttanäkymästä saa näkyville kaikki avoimet ja tulevat tilaukset. Tilaustenhallinnan aikajanalta näkee kätevästi myös kaikkien kuljettajien työtilanteen.
InnoHinauksen mobiilioptimoitu kuljettaja-applikaatio on suunniteltu kuljettajan työkaluksi tien päällä. Applikaatiossa on otettu huomioon hinaustöiden ja kuljettajan eri työvaiheet sekä erityistarpeet. Sovelluksessa ovat kuljettajan keskeisimmät työkalut sekä työlista, joka toimii kuljettajan muistilistana.
Kuljettaja-applikaatio toimii saumattomasti verkkopalvelun kanssa. Tiedot päivittyvät joka paikkaan sitä mukaan, kun kuormakirjaa täytetään.
Mobiilioptimoitu kuljettaja-applikaatio on suunniteltu käytettäväksi tien päällä. Sen suunnittelussa on otettu huomioon hinaustöiden ja kuljettajan eri työvaiheet ja erityistarpeet.
Applikaation käyttöliittymä on intuitiivinen ja mutkaton käyttää – kuljettajan on helppo luoda uusi työ sekä viimeistellä työ laskutusta varten. Uusista tilauksista ja töistä saa kätevästi ilmoituksen suoraan omalle päätteelle.
Kuljettaja-applikaatio on suunniteltu kuljettajan työkaluksi. Siksi applikaatio tuo tärkeimpänä esille kuljettajan oman työlistan.
Työlistalta kuljettaja löytää kaikki itselle osoitetut, kuitatut sekä työn alla olevat työt. Työlista toimii kuljettajan tulevien töiden muistilistana – listalta on helppo löytää seuraava työ heti edellisen päätyttyä.
InnoHinauksella laskuttaminen on tehty helpoksi. Laskutus tapahtuu kätevästi suoraan kuorma-kirjalta. Käytössä on kaikki tarvittavat maksuvaihtoehdot ja tarvittavat työkalut kuten mm. luottotietojen tarkistus, verkkolaskutus ja laskurahoitus. Laskutustietoja ei tarvitse kopioida erilliseen laskutuspalveluun, vaan saat tehtyä kaiken kätevästi yhdestä palvelusta.
InnoHinaus hoitaa puolestasi koko laskutusprosessin, aina laskun lähetyksestä, reskontran hoitoon, maksumuistutuksiin ja perintään asti. Näin ulkoistat laskutuksen työlää työvaiheet säästäen aikaa ja vaivaa.
Vakuutusyhtiölaskun luonti onnistuu kätevästi suoraan kuormakirjalta. Kaikki laskut lähetetään aina Finvoice auto- ja vakuutusalan soveltamisohjeen mukaisena verkkolaskuna. Näin vakuutusyhtiöt saavat laskunsa juuri siinä muodossa kuin haluavat.
Palvelu erittelee tarvittaessa vakuutusyhtiön alv0-osuuden, alv-osuuden ja omavastuun laskulta, jotta saat ne kätevästi laskutettua eri tahoilta. Näin laskutus helppoa ja nopeaa!
Laskurahoituksella laskutat kaikki asiakkaasi ilman, että itse joudut kantamaan luottotappioriskiä. Luottotappioriski siirtyy rahoitusyhtiölle ja laskusaatavat tilitetään heti tilillesi.
Voit hyödyntää rahoitusta kuluttaja-, yritys- ja vakuutusyhtiölaskutuksessa. Laskurahoitusta kannattaa hyödyntää silloin kun laskuttamisen riskit kasvavat, esim. kun kyseessä on tuntematon asiakas tai laskun summa on merkittävä.
Palvelulla hoidat koko yrityksen laskutuksen sekä siihen liittyvät hallinnolliset työt helposti ja sujuvasti. Sinun tarvitsee vain luoda lasku jonka jälkeen hoidamme koko laskutusprosessin puolestasi. Näin säästyt monelta vaivalta ja voit keskittyä täysillä liiketoimintaasi.
Reskontran hoito ja raportointi on automatisoitu. Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi ja osamaksujen tilaa. Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Saat aina kaiken olennaisen kätevästi ja selkeästi eriteltynä yhteen kuukausiraporttiin.
Reaaliaikaisesta reskontrasta seuraat kätevästi kaikkien laskujesi ja osamaksujen tilaa. Reskontrasta näet, milloin lasku on lähetetty, vastaanotettu, maksettu ja milloin saatavat on tilitetty sinulle. Seuraat myös kätevästi niitä laskuja jotka ovat erääntyneet, muistutuksessa tai perinnässä.
Palvelumme tuottaa myös kaikki tarvittavat raportit automaattisesti ja saat ne näppärästi ladattua verkkopalvelustamme. Kuukausiraportin ja maksuerittelyt voi lähettää suoraan kirjanpitäjälle, eikä laskuja tarvitse kaivaa yksitellen milloin mistäkin.
Hoidamme automaattisesti myöhästyneiden ja maksamattomien laskujen muistutukset, perinnän ja siihen liittyvän asiakaspalvelun puolestasi. Et tarvitse perintään erillistä yhteistyökumppania, vaan koko prosessi sisältyy palveluun. Automatisoidulla maksuvalvonnalla vältyt ylimääräisiltä työtunneilta ja kustannuksilta. Koko prosessi sisältyy palveluun, eikä muistutuksista tai perinnästä peritä sinulta lisämaksuja.
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.
09 4241 2309
myynti@innovoice.fi
Avoinna ark. 10:00-16:00
Poikkeukset:
1.9.2023: Myynti suljettu
Innovoice Oy on vuonna 2010 perustettu toiminnanohjaus- ja laskutuspalveluita tarjoava yritys. Teemme elämästä joustavampaa!