Asiakaspalvelumme on sinua varten!

Onko sinulle laskun maksamiseen liittyviä kysymyksiä? Katso, löytyisikö vastaus yleisimmin kysytyistä kysymyksistä.Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joka auttaa sinua kaikissa kysymyksissä!

Usein kysytyt kysymykset

Osamaksu

Kyllä voi! Voit itse päättä sinulle sopivan maksuajan. Maksa vähintään tililaskulle merkitty minimimaksu (5% avoinna olevasta saldosta) tai haluamasi suurempi summa. Kaikki osamaksujen maksut tulee suorittaa toimitetun tililaskun tiedoilla.

Jos maksat osamaksun sovittua nopeammin ei siitä synny lisäkustannuksia, vaan kustannukset perustuvat aina toteutuneeseen maksuaikaan.

 Lue lisää osamaksusta.

Ota yhteyttä Riverty Finlandin asiakaspalveluun. Riverty Finlandin asiakaspalvelu lähettää tililaskun uudestaan. Oikean osamaksusopimuksen tunnistamiseksi sinulta saatetaan pyytää osamaksuun liittyviä tietoja, esim. nimi, henkilötunnus ja osoitetiedot.

Riverty Finland asiakaspalvelu:
Puhelin: +358 (0) 207 229 488
Sähköposti: innovoice.fi@riverty.com

Ole yhteydessä Riverty Finlandin asiakaspalveluun mahdollsimman pian! Oikean osamaksusopimuksen tunnistamiseksi sinulta saatetaan pyytää osamaksuun liittyviä tietoja, esim. nimi, henkilötunnus ja osoitetiedot.

Riverty Finland asiakaspalvelu:
Puhelin: +358 (0) 207 229 488
Sähköposti: innovoice.fi@riverty.com

Lasku

Jos sinulla on kysyttävää laskun perinnästä, ole yhteydessä perintäyhtiön asiakaspalveluun. Perintäyhtiön asiantuntevat perintäkäsittelijät auttavat sinua mielellään kaikissa perintään liittyvissä kysymyksissä.

Perintäkirjestä löydätte perintäyhtiön yhteystiedot.

Ota mahdollisimman pian yhteyttä myyjäyritykseen. Myyjäyritys vastaa kaikkiin kysymyksiin jotka liittyvät laskujen sisältöön, esimerkiksi laskutettuihin tuotteisiin ja palveluihin sekä niiden hintoihin.

Myyjäyrityksen yhteystiedot löytyvät laskultasi.

Ota yhteyttä myyjäyritykseen. Myyjäyritys vastaa kaikkiin kysymyksiin jotka liittyvät laskujen sisältöön, esimerkiksi laskutettuihin tuotteisiin ja palveluihin sekä niiden hintoihin.

Myyjäyrityksen yhteystiedot löytyvät laskultasi.

Ei hätää! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle laskukopion. Oikean laskun tunnistamiseksi tarvitsemme sinulta laskuun liittyviä tietoja, esimerkiksi nimesi, osoitteesti ja myyjäyrityksen tiedot.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden helpoiten yhteydenottolomakkeen kautta tai soittamalla numeroon 09 4241 2303 (arkisin klo 10:00-16:00).

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

09 4241 2303
laskutus@innovoice.fi

Avoinna ark. 10:00-16:00

Poikkeukset:
23.2.2024: Suljettu