Procountor-integraatiolla voi luovia helposti Procountorin ja Innovoicen ohjelman välillä! Yhdistämällä taloushallinnon ohjelman laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään, saat kokonaisvaltaisen näkymän yrityksesi toimintaan.
Kokonaisvaltainen taloushallinnon työkalu Procountor on integroitavissa Innovoicen palveluihin! Integraatio on monipuolisin tapa tietojen välittämiseen järjestelmien välillä, jolloin tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Näin kahden eri ohjelman kanssa navigointi on selkeää, eikä tietoa tarvitse metsästää eri paikoista.
Procountor-integraation avulla Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmästä siirtyy Procountoriin automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Tutustu tarkemmin Procountoriin heidän verkkosivuillaan.
Kirjanpito täyttyy automaattisesti, kun lähetät laskuja Innovoicen palvelusta.
Aineisto siirtyy automaattisesti alustalta toiselle ja säästää aikaa tuplakirjaamiselta
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti. Käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Procountor-integraatio vähentää työmäärää puolella, kun tietoja ei tarvitse kirjata manuaalisesti vaan tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Procountor ja toiminnanohjausjärjestelmä siirtävät aineistoa automaattisesti itse määritetyllä aikavälillä. Integraation avulla Procountoriin siirtyy automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Näin tehtäväksesi jää enää tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet, integraatio hoitaa loput!
Integraation ansiosta esimerkiksi myyntitapahtumien, reskontrasuoritusten ja veloitusten siirto tapahtuu automaattisesti, mikä vapauttaa huomattavasti aikaa manuaalisen siirtoon verrattuna. Näin myös tiedot siirtyvät varmasti oikein ja vaaditussa muodossa. Automaation ansiosta palvelun käyttäjän tarvitsee vain tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet järjestelmästä toiseen!
Aineistot siirtyvät kerran päivässä, kerran viikossa tai kerran kuukaudessa.
Yksi Procountorin pääominaisuuksista ominaisuuksista on yrityksen liiketapahtumien pohjalta muodostuva kirjanpito. Yhdistämällä sen Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään aineisto siirtyy automaattisesti ja näin kirjanpito pysyy aina ajan tasalla. Manuaaliselle työlle ei ole tarvetta, jolloin aikaa, vaivaa ja kustannuksia säästyy! Näin ollen työntekokin on mielekkäämpää, kun se ei ole asioiden jatkuvaa kirjaamista vaan perustuu asiantuntijuuteen ja poikkeuksien hallintaan.
Innovoice Oy on vuonna 2010 perustettu toiminnanohjaus- ja laskutuspalveluita tarjoava yritys. Teemme elämästä joustavampaa!