Jälkimarkkinointi- ja tyytyväisyyskyselyt

Jälkimarkkinointi- ja tyytyväisyyskyselyillä tavoitat asiakkaan juuri oikeaan aikaan ja hankit tärkeää asiakaspalautetta suoraan ostotapahtuman jälkeen.

Jälkimarkkinointi- ja tyytyväisyyskyselyt

Jälkimarkkinointi- ja tyytyväisyyskyselyillä tavoitat asiakkaat automaattisesti heti heidän asiointinsa jälkeen, jolloin heiltä voi saada tärkeää palautetta oman palvelun kehittämistä varten. Jälkimarkkinointityökalu lähettää asiakkaalle automaattisen jälkimarkkinointiviestin ajastetusti tekstiviestillä, kun ostos on valmis. Voit itse päättää lähetetäänkö asiakkaalle NPS-kysely vai vapaamuotoinen tyytyväisyyskysely.

Kun automaattinen jälkimarkkinointiviesti lähetetään heti asiakkaan käynnin jälkeen, asiointikokemus on vielä tuoreessa muistissa. Asiakas tuntee mielipiteensä tärkeäksi saadessaan antaa palautetta, mikä lisää luottamusta yritystä kohtaan. Hyvä palaute taas auttaa yritystä kehittämään omaa toimintaa ja palveluita. Positiivista palautetta pystyy myös hyödyntämään yrityksen markkinoinnissa!

Toiminnallisuudet

Kerää asiakkailtasi palautetta automaattisesti

Automaattinen viesti heti asioinnin jälkeen auttaa yritystäsi keräämään tärkeää palautetta palvelun kehittämiseksi.

Tyytyväisyyskyselyt (NPS-kysely)

Tyytyväisyyskyselyillä pääset perille asikastyytyväisyyden tasosta ja mitä kehityskohtia yrityksellänne on.

Kiitosviestit

Voit kiittää asiakasta asionnin jälkeen kustomoidulla kiitosviestillä. Viestiin voit laittaa mm. linkit sometileille!

Statistiikka

Jälkimarkkinointityökalu myös kerää statistiikkaa asiakkaiden vastauksista.

Kerää asiakkailtasi palautetta automaattisesti

Jälkimarkkinointityökalu lähettää asiakkaalle automaattisen jälkimarkkinointiviestin ajastetusti tekstiviestitse, kun hänelle tehty työ on valmis. Jälkimarkkinointiviesti voi olla vapaamuotoinen viesti, tyytyväisyyskysely tai näiden yhdistelmä. Näin jälkimarkkinointityökalu on monipuolinen ja hyödyllinen väline, jolla voi helposti luoda yrityksen näköistä viestintää.

Tyytyväisyyskysely

Jälkimarkkinointityökalun tyytyväisyyskyselynä voidaan käyttää NPS-kyselyä (Net Promoter Score) tai tyytyväisyyskyselyä.

NPS-kysely on Suomessa sekä kansainvälisesti tunnustettu asiakastyytyväisyyden mittari. NPS-kyselyssä asiakkaalle lähetetyssä tekstiviestissä kysytään kuinka todennäköisesti hän suosittelisi palveluitanne asteikolla 1-10. Asiakas vastaa kyselyyn kätevästi lähettämällä oman arvionsa paluuviestinä (viestin lähetys on veloituksetonta).

Tyytyväisyyskyselyssä asiakasta pyydetään arvoimaan oma tyytyväisyys tarjottuihin palveluihn asteikolla 1-10. Ero NPS-kyselyyn on vastausten laskennassa. Tyytyväisyyskyselyissä vastauksista saa keskiarvon, kun taas NPS-kyselyissä käytetään omaa NPS-tulosta.

Automatisoitu jälkimarkkinointiviesti

Järjestelmä lähettää haluamasi viestin automaattisesti asiakkaalle. Viesti voi olla esimerkiksi, kiitosviesti, linkki yrityksen sosiaalisen median kanaville tai johonkin palveluun missä voi jättää palautetta tai arvioida palvelun laatua.

Automatisoidun jälkimarkkinointiviestin voi yhdistää tyytyväisyyskyselyihin siten, että jälkimarkkinointiviesti lähetetään asiakkaalle sen jälken kun hän vastannut tyytyväisyyskyselyyn.

Viestin sisältö täysin itse muokattavissa ja kustomoitavissa yrityksesi ilmeen ja brändin mukaiseksi!

Ota yhteyttä tai varaa ilmainen demo!

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti. Käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.

Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.

Statistiikka

Tyytyväisyyskyselyiden vastaukset tilastoidaan statistiikkasivulla ja ne yhdistetään InnoHinauksen kuormakirjoihin tai InnoKorjaamon työmääräyksiin sekä työn suorittajiin, jolloin asiakastyytyväisyyttä voidaan mitata toimipiste- ja työntekijätasolla. Statistiikkasivu tarjoaa hyvän ja selkeän näkymän yrityksen asiakastyytyväisyyteen ja esittää mm. TOP-listan parhaiten suoriutuvista työntekijöistä. Tästä syystä jälkimarkkinointityökalu on helppo ja mutkaton tapa kerätä yritykselle tärkeää dataa automaattisesti!

Seuraa asiakastyytyväisyyttä työntekijätasolla

Statistiikkasivulta löydät koko yrityksen tilastojen lisäksi työtekijöiden yksilökohtaiset tilastot. Tilastoissa on näkyvissä työntekijäkohtainen NPS-tulos ja keskiarvo, sekä yksittäisten töiden arvosana.

Työntekijäkohtainen asiakastyytyväisyyden statistiikka auttaa seuraamaan työntekijöiden työn laatua. Näin pystytään ymmärtämään mahdollisia vahvuuksia ja löytämään kehityskohteita, ja voidaan myös helpommin tarttua mahdollisiin ongelmatilanteisiin.

Työntekijäkohtaisesta TOP-listasta näkee kätevästi yrityksen parhaiten suoriutuvat työntekijät. TOP-listaa voidaan hyödyntää esim. työntekijöiden edistymisen seurantaan tai parhaiten suoriutuvien työntekijöiden palkitemiseen.

Ei kiinteitä kuluja - maksat vain käytöstä!

Avausmaksu
0
  • Sis. jälkimarkkinointityökalun avauksen ja aktivoinnin käyttötuen
Kuukausimaksu
25 / kuukausi
  • Sis. automatisoidun jälkimarkkinoinnin ja statistiikan
Tapahtumamaksu
alkaen
0,15 / tapahtuma
  • Tapahtumamaksu määräytyy käytössä olevan kokonaisuuden mukaan

Ota yhteyttä

Myynti

09 4241 2309
[email protected]

Avoinna ark. 10:00-16:00