Netvisor-integraatiolla voi luovia helposti Netvisorin ja Innovoicen ohjelman välillä! Yhdistämällä taloushallinnon ohjelman laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään, saat kokonaisvaltaisen näkymän yrityksesi toimintaan.
Kokonaisvaltainen taloushallinnon työkalu Netvisor on integroitavissa Innovoicen palveluihin! Integraatio on monipuolisin tapa tietojen välittämiseen järjestelmien välillä, jolloin tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Näin kahden eri ohjelman kanssa navigointi on selkeää, eikä tietoa tarvitse metsästää eri paikoista.
Netvisor-integraation avulla Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmästä siirtyy Netvisoriin automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Tutustu tarkemmin Netvisoriin heidän verkkosivuillaan.
Aineisto siirtyy automaattisesti alustalta toiselle ja säästää aikaa tuplakirjaamiselta
Kirjanpito täyttyy automaattisesti, kun lähetät laskuja Innovoicen palvelusta.
Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti. Käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.
Netvisor-integraatio vähentää työmäärää puolella, kun tietoja ei tarvitse kirjata manuaalisesti vaan tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Netvisor ja toiminnanohjausjärjestelmä siirtävät aineistoa automaattisesti itse määritetyllä aikavälillä. Integraation avulla Netvisoriin siirtyy automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Näin tehtäväksesi jää enää tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet, integraatio hoitaa loput!
Integraation ansiosta esimerkiksi myyntitapahtumien, reskontrasuoritusten ja veloitusten siirto tapahtuu automaattisesti, mikä vapauttaa huomattavasti aikaa manuaalisen siirtoon verrattuna. Näin myös tiedot siirtyvät varmasti oikein ja vaaditussa muodossa. Automaation ansiosta palvelun käyttäjän tarvitsee vain tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet järjestelmästä toiseen!
Aineistot siirtyvät kerran päivässä, kerran viikossa tai kerran kuukaudessa.
Yksi Netvisorin pääominaisuuksista ominaisuuksista on yrityksen liiketapahtumien pohjalta muodostuva kirjanpito. Yhdistämällä sen Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään aineisto siirtyy automaattisesti ja näin kirjanpito pysyy aina ajan tasalla. Manuaaliselle työlle ei ole tarvetta, jolloin aikaa, vaivaa ja kustannuksia säästyy! Näin ollen työntekokin on mielekkäämpää, kun se ei ole asioiden jatkuvaa kirjaamista vaan perustuu asiantuntijuuteen ja poikkeuksien hallintaan.
Innovoice Oy on vuonna 2010 perustettu toiminnanohjaus- ja laskutuspalveluita tarjoava yritys. Teemme elämästä joustavampaa!