Netvisor-integraatio

Netvisor-integraatiolla voi luovia helposti Netvisorin ja Innovoicen ohjelman välillä! Yhdistämällä taloushallinnon ohjelman laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään, saat kokonaisvaltaisen näkymän yrityksesi toimintaan.

Netvisor-integraatio

Kokonaisvaltainen taloushallinnon työkalu Netvisor on integroitavissa Innovoicen palveluihin! Integraatio on monipuolisin tapa tietojen välittämiseen järjestelmien välillä, jolloin tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Näin kahden eri ohjelman kanssa navigointi on selkeää, eikä tietoa tarvitse metsästää eri paikoista. 

Netvisor-integraation avulla Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmästä siirtyy Netvisoriin automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Tutustu tarkemmin Netvisoriin heidän verkkosivuillaan.

Toiminnallisuudet

Aineiston automaattinen siirto

Aineisto siirtyy automaattisesti alustalta toiselle ja säästää aikaa tuplakirjaamiselta

Kirjanpitoainesto aina ajantasalla

Kirjanpito täyttyy automaattisesti, kun lähetät laskuja Innovoicen palvelusta.

Ota yhteyttä tai varaa ilmainen demo!

Ota yhteyttä myyntiimme tai varaa itsellesi ilmainen palvelun demo. Räätälöimme palvelun demon juuri sinun tarpeiden mukaisesti. Käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttössä.

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä myyntiimme. Kerromme mielellään lisää palveluistamme juuri sinun tarpeiden mukaisesti – käymme läpi palvelumme keskeisimmät ominaisuudet sekä opastamme palvelun käyttöönotossa.

Helpota kirjanpitoa automaattisella tiedonsiirrolla

Netvisor-integraatio vähentää työmäärää puolella, kun tietoja ei tarvitse kirjata manuaalisesti vaan tiedonsiirto tapahtuu automaattisesti. Netvisor ja toiminnanohjausjärjestelmä siirtävät aineistoa automaattisesti itse määritetyllä aikavälillä. Integraation avulla Netvisoriin siirtyy automaattisesti mm. myyntitapahtumat, reskontrasuoritukset ja veloitukset. Näin tehtäväksesi jää enää tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet, integraatio hoitaa loput!

Aineiston automaattinen siirto

Integraation ansiosta esimerkiksi myyntitapahtumien, reskontrasuoritusten ja veloitusten siirto tapahtuu automaattisesti, mikä vapauttaa huomattavasti aikaa manuaalisen siirtoon verrattuna. Näin myös tiedot siirtyvät varmasti oikein ja vaaditussa muodossa. Automaation ansiosta palvelun käyttäjän tarvitsee vain tarkistaa, että tiedot ovat siirtyneet järjestelmästä toiseen!

Aineistot siirtyvät kerran päivässä, kerran viikossa tai kerran kuukaudessa.

Kirjanpitoainesto aina ajantasalla

Yksi Netvisorin pääominaisuuksista ominaisuuksista on yrityksen liiketapahtumien pohjalta muodostuva kirjanpito. Yhdistämällä sen Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmään aineisto siirtyy automaattisesti ja näin kirjanpito pysyy aina ajan tasalla. Manuaaliselle työlle ei ole tarvetta, jolloin aikaa, vaivaa ja kustannuksia säästyy! Näin ollen työntekokin on mielekkäämpää, kun se ei ole asioiden jatkuvaa kirjaamista vaan perustuu asiantuntijuuteen ja poikkeuksien hallintaan.

Yksinkertainen hinnoittelu - ei piilokuluja!

Avausmaksu
0
  • Sis. integraation linkityksen ja aktivoinnin käyttötuen
Kuukausimaksu
40 / kuukausi
  • Sis. aineiston viennin päivittäin, kerran viikossa tai kerran kuukaudessa

Ota yhteyttä

Myynti

09 4241 2309
myynti@innovoice.fi

Avoinna ark. 10:00-16:00