Procountor-integraatio: taloushallinnosta ja toiminnaohjauksesta entistäkin vaivattomampaa!

Procountor on kattava taloushallinnon ohjelmisto, jonka avulla yrittäjä voi yksin tai yhdessä tilitoimistonsa kanssa hoitaa yritykseen liittyviä talousasioita. Järjestelmä auttaa pitämään laskut ja maksut ajan tasalla, sekä helpottaa huomattavasti tositteiden toimittamista kirjanpitäjälle. Kokonaisuudessaan Procountor parantaa kirjanpidon ajantasaisuutta, sekä yrityksen talouden ennakoitavuutta. Procountorin ominaisuuksiin kuuluu mm. kirjanpito, ostolaskujen vastaanotto ja maksu, palkanlaskenta, raportointi sekä useat muut yrityksen taloushallinnon toiminnnallisuudet.

Procountor muodostaa kirjanpidon yrityksen liiketapahtumien pohjalta. Integroimalla Procountorin Innovoicen palveluihin vähennät päällekkäistä työtä ja automatisoit manuaaliset työvaiheet. Innovoicen Procountor-integraatiolla kirjaamasi tiedot siirtyvät automaattisesti Innovoicen laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmistä Procountoriin rajapinnan yli. Näin taloushallinnon tiedot pysyvät aina ajan tasalla!

Integraatio tekee työnteosta nopeaa ja ajantasaista

Innovoicen Procountor-integraatio siirtää Procountoriin mm. myyntilaskut, sekä maksu- ja myyntitiedot, kuten laskut ja käteis- ja korttimyynnit. Näin ollen sinun ei tarvitse kirjata tietoja kahteen kertaan, vaan tiedot siirtyvät automaattisesti talteen. Procountor-integraatio varmistaa myös, että tiedot siirtyvät oikein ja vaaditussa muodossa, vähentäen maanuaalista työn pelkästään tietojen tarkistamiseen. Näin kirjanpitäjän työ vähenee ja helpottuu, kun yrityksen kirjanpitoon vaadittavat tiedot ovat siirtyneet suoraan Procountoriin rajapinnan yli.

Integraatiota varten voidaan myös asettaa yrityskohtaiset asetukset. Asetuksissa voidaan mm. asettaa tiedonsiirron lähetysväli. Tietoja voidaan siirtää oman valinnan mukaan Procountoriin kerran päivässä, kerran viikossa tai kerran kuukaudessa. Integraation asetuksiin luodaan myös yrityskohtainen tilikartta. Tilikartan mukaan rajapinnan yli siirtyvät tiedot tiliöidään automaattisesti oikeille tileille.

Ota integraatio käyttöön!

Procountor-integraation käyttöönotto on helppoa. Integraatiota varten luodaan tunnukset Procountoriin tiedonsiirtoa varten, jonka jälkeen kyseisillä tunnuksilla kirjaudutaan Procountoriin Innovoicen verkkopalvelun kautta. Tämän jälkeen yhteys on luotu.

Procountor-integraation kuukausimaksu on 40€/kk ja avausmaksu 0€.

Saat Procountor-integraation käyttöön ottamalla yhteyttä myyntiimme (myynti@innovoice.fi / 09 4241 2309).

Yritysten laskutus- ja osamaksupalvelu | laskurahoitus | Innovoice
InnoLasku

Yrittäjien lasku- ja osamaksupalvelu. InnoLaskulla luot ja lähetät kaikki yrityksesi laskut ja tarjoat kuluttaja-asiakkaillesi joustavasti maksuaikaa.

Lue lisää ➞

Autokorjaamoiden työmääräys- ja laskutuspalvelu | autokorjaamo-ohjelmisto | Innovoice
InnoKorjaamo

Autokorjaamoiden työmääräys- ja laskutuspalvelu. InnoKorjaamolla hallinnoit ja laskutat kaikki korjaamosi työt, varaukset ja tarjoukset.

Lue lisää ➞

Hinausliikkeiden kuormakirja- ja laskutuspalvelu | Innovoice
InnoHinaus

Hinausliikkeiden kuormakirja- ja laskutuspalvelu. InnoHinauksella luot, lähetät, hallinnoit ja laskutat kaikki yrityksesi kuormakirjat.

Lue lisää ➞

Kuljetusliikkeiden rahtikirja- ja laskutuspalvelu | Innovoice
InnoRahti

Kuljetusliikkeiden rahtikirja- ja laskutuspalvelu. InnoRahdilla luot, lähetät, hallinnoit ja laskutat kaikki yrityksesi rahtikirjat.

Lue lisää ➞

Yrittäjien liikkuva SMS -laskutuspalvelu | Innovoice
InnoSMS

Yrittäjien liikkuva laskutuspalvelu. InnoSMS-palvelulla edistät yrityksesi myyntiä ja laskutat helposti mistä ja milloin vain.

Lue lisää ➞