Tiedätkö oikeasti, kuinka tyytyväisiä asiakkaasi ovat palveluihisi? Jälkimarkkinointi-työkalullamme tavoitat asiakkaasi automaattisesti heti heidän asiointinsa jälkeen ja saat tärkeää palautetta palvelun kehittämistä varten.
Jälkimarkkinointityökalu lähettää asiakkaalle automaattisen jälkimarkkinointiviestin ajastetusti tekstiviestitse, kun hänelle tehty työ on valmis. Jälkimarkkinointiviesti voi olla vapaamuotoinen viesti, tyytyväisyyskysely tai näiden yhdistelmä. Työkalun saa yhdistettyä InnoHinaus-, InnoKorjaamo- ja InnoRahti -palveluihin.
Jälkimarkkinointiviesti luo asiakkaalle arvokkaan olon ja antaa sinulle tärkeää tietoa palvelusi laadusta
Kun automaattinen jälkimarkkinointiviesti lähetetään heti asiakkaan käynnin jälkeen, asiointikokemus on vielä tuoreessa muistissa. Asiakas tuntee mielipiteensä tärkeäksi saadessaan antaa palautetta, mikä lisää luottamusta yritystäsi kohtaan. Hyvä palaute taas auttaa sinua kehittämään palveluasi. Voit myös hyödyntää positiivista palautetta omassa markkinoinnissasi!
Vapaamuotoisella jälkimarkkinointiviestillä voi myös esimerkiksi kiittää asiakasta, ohjata asiakasta tallentamaan yrityksen yhteystiedot tai seuraamaan yritystäsi esim. Facebookissa, Instagramissa tai muissa sosiaalisen median kanavissa. Lisäksi viestillä voidaan ohjata asiakas antamaan arvio julkisessa hakupalvelussa, esim. Googlessa, jolloin yrityksenne kerää näkyvyyttä Google-hauissa.
Tyytyväisyyskysely (NPS-kysely)
Jälkimarkkinointityökalun tyytyväisyyskyselynä käytetään NPS-kyselyä (Net Promoter Score). NPS-kysely on Suomessa sekä kansainvälisesti tunnustettu asiakastyytyväisyyden mittari. NPS-kyselyssä asiakkaalle lähetetyssä tekstiviestissä kysytään kuinka todennäköisesti hän suosittelisi palveluitanne asteikolla 1-10. Asiakas vastaa kyselyyn kätevästi lähettämällä oman arvionsa paluuviestinä (viestin lähetys on veloituksetonta).
Vastaukset tilastoidaan statistiikkasivulla ja ne yhdistetään InnoHinaus-palvelun kuormakirjoihin ja InnoKorjaamo-palvelun työmääräyksiin sekä työn suorittajiin, jolloin asiakastyytyväisyyttä voidaan mitata yritys- ja työntekijätasolla. Statistiikkasivu tarjoaa hyvän ja selkeän näkymän yrityksesi asiakastyytyväisyyteen ja esittää mm. TOP-listan parhaiten suoriutuvista työntekijöistä.
Jälkimarkkinointi-työkalun saa yhdistettyä InnoHinaus, InnoKorjaamo ja InnoRahti -palveluihin. Saat palvelun käyttöön ottamalla yhteyttä myyntiimme ([email protected] / 09 4241 2309) tai suoraan yhteyshenkilöönne!