InnoKorjaamo on yhdessä alan yrittäjien kanssa suunniteltu ja kehitetty helppokäyttöinen työmääräys- ja laskutuspalvelu.
InnoKorjaamolla hallinnoit ja laskutat kaikki korjaamosi työt ja tarjoukset helposti yhdestä paikasta. Palvelu sisältää myös mm. työkalenterin töiden ja tarjousten hallintaan sekä tarjousten sähköisen vastaanoton ja kuittauksen. Helppokäyttöinen palvelu toimii kätevästi verkkopalvelusta, eikä vaadi laite- tai ohjelmistoasennuksia. InnoKorjaamon laskutusratkaisut ovat myös mahdollista liittää AutoFuturiin.
InnoKorjaamolla laskutat helposti ja nopeasti työsi kuluttajalta, yritykseltä ja vakuutusyhtiöiltä. Palveluun on yhdistetty kaikki Innovoicen joustavat maksutavat, kuten kuluttajaosamaksu ja laskutus. Voit vaivattomasti tarjota asiakkaalle maksuaikaa ja joustavuutta, ilman perinteisen laskutuksen tai osamaksun hankaluuksia, riskiä ja hitautta.
Työmääräyspohja on kehitetty yhdessä autohuolto- ja korjaamoalan toimijoiden kanssa.
Asiakkaiden tarjoukset saadaan suoraan palveluun verkkolomakkeen avulla.
Kalenterinäkymä antaa yleisnäkymän kaikista töistä ja sen kautta on helppo lisätä uusia tarjouksia ja työmääräyksiä.
Trafi (ATJ) -haulla saat tuotua huollettavan ajoneuvon tiedot kätevästi suoraan työmääräykselle pelkällä rekisteritunnuksella.
Monipuolisen ja ennakoivan tuoterekisterin avulla saadaan kaikki tuotteet ja tuotekokonaisuudet tuotua suoraan työriveille.
Tuoterekisteriin yhdistetyllä varastohallinnalla pidät varastotilanteen ja tuoteseurannan aina ajantasalla.
Luo laskuja kuluttajille ja yrityksille. Hoidamme koko laskutusprosessin puolestasi.
Luo osamaksusopimuksia kuluttaja-asiakkaille.
Tarkista asiakkaan luottotiedot henkilötunnuksella. Kun luottopäätös on puoltava, siirtyy saatavaan liittyvä riski luottoyhtiölle ja rahat tilitetään yrityksellesi heti.
Tarkista yritysasiakkaan luotto- ja osoitetiedot kätevästi y-tunnuksen avulla.
Järjestelmän avulla seuraat helposti saataviesi tilaa reaaliajassa.
Hoidamme puolestasi myös maksuvalvonnan ja mahdollisen perinnän.
InnoKorjaamon työmääräyspohja on kehitetty yhdessä autohuolto- ja korjaamoalan toimijoiden kanssa. Työmääräykselle saa lisättyä kaikki tarvittavat tiedot; ajoneuvon ja asiakkaan tiedot, työn tiedot, mahdolliset vakuutusyhtiötiedot, työrivit sekä maksutiedot. Tämän lisäksi työn tietoihin saa myös lisättyä juuri autohuolloille ominaisia tietoja kuten mm. työn alkamis- ja valmistumispäivä, ajoneuvon mittarilukeman, seisontapäivät sekä mahdollisia lisäselvityksiä ja muistiinpanoja.
Työmääräys on erittäin helppo päättää myyntiin. Työmääräysmyyntiä varten tulee ainoastaan valita maksutapa sekä vastaanottaja. Käytössä on käteis- ja korttimaksut sekä kaikki Innovoicen joustavat laskutus- ja osamaksupalvelut. Työmääräyksestä saa myös tulostettu ammattimaisen työselosteen työn jokaisessa vaiheessa. Tulosteen saa myös kätevästi lähetettyä asiakkaalle suoraan InnoKorjaamosta.
Tarjouspyynnöt saadaan suoraan InnoKorjaamoon verkkosivuille lisättävän tarjouspyyntö-lomakkeen kautta. Tarjouspyyntö sisältää mm. toivotun huollon ajankohdan, ajoneuvon huoltotarpeen ja muut tiedot sekä asiakkaan yhteystiedot. Tarjouspyyntöön voi vastata lähettämällä tarjouksen kätevästi suoraan InnoKorjaamosta. Asiakas voi hyväskyä tarjouksen sähkösesti.
Hyväksytyn tarjouksen saa muutettua työmääräykseksi helposti ja nopeasti yhdellä napin painalluksella.
Työkalenterilla hallinnoit kaikkia tarjouksia ja työmääräyksiä suoraan InnoKorjaamossa. Kalenteri antaa loistavan yleisnäkymän kaikista töistä ja on tämän takia lähes pakollinen työkalu töiden vastaanotossa.
Saat kätevästi esille päivä-, viikko- ja kuukasinäkymän sekä tarvittaessa työntekijäkohtaisen kalenterin.
Työmääräykseen liitetyllä ennakoivalla tuoterekisterillä tuoterivien lisääminen tapahtuu nopeasti ja vaivattomasti. Tuoterekisteri on myös yhdistetty varastonhallintaan, jolloin varastotilanne pysyy aina ajantasalla.
Trafi (ATJ) -haulla saat tuotua huollettavan ajoneuvon tiedot suoraan työmääräykselle. Saat myös kätevästi haettua asiakkaan luotto- ja yhteystiedot henkilötunnus- tai y-tunnus -haulla.
Työmääräyksen voi päättää laskutus-, kortti- ja käteismyynniksi. Innovoice hoitaa laskutuksen kokonaan puolestanne, laskun postituksesta reskontraan, sekä tarpeen tullen muistutuksen ja myös perinnän. Kuluttaja-asiakkaalta laskuttaminen on turvallista, sillä rahoitamme kaikki puoltavan luottopäätöksen saaneiden asiakkaiden laskut ja osamaksut. Yritysasiakkaiden työt voi myös helposti laskuttaa InnoKorjaamon kautta.
Laskutuksessa on huomioitu alan tyypilliset erikoisuudet. Laskun luonti työmääräyksestä tapahtuu napin painalluksella.
InnoKorjaamolla laskut voidaan myös toimittaa verkkolaskuina. Verkkolaskutus kuuluu palveluun, eikä se vaadi erillisen järjestelmän käyttöönottoa tai sopimuksen tekemistä.
Teemme tiiviisti yhteistyötä suurimpien vakuutusyhtiöiden kanssa ja noudatamme Finvoice auto- ja vakuutusalan soveltamisohjetta, jonka vuoksi moni vakuutusyhtiö suosittelee palveluitamme. Määrämuotoinen soveltamisohjeen mukainen verkkolasku on monen vakuutusyhtiön edellytys laskun nopeaan käsittelyyn.
Palautuneiden ja korjattavien töiden jälkikäsittely on helppoa. Laskuttaja määrittää vain uuden vastaanottajan, jolloin järjestelmä tekee automaattisesti kaikki tarvittavat hyvitykset ja lähettää laskun uudelle vastaanottajalle.
Palvelu luo ja toimittaa automaattisesti kuukausiraportin, jonka mukaan kirjanpito on helppo tehdä. Raportissa on eriteltynä mm. kuukauden myynti ja avoimet laskut.
Avausmaksu
Laskut
Osamaksut