NL-Autoservice öppet bolag / Hinauspalvelu Nykänen&Lindskog toimii Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueella. Yritys käyttää Innovoicen InnoHinaus-palvelua.
“InnoHinaus on helpottanut laskutusta, sekä tilausten seurantaa ja käsittelyä aivan älyttömästi!” kertoo yrityksen laskutuksesta vastaava Ron Nykänen. “Kaikkien rakastama konttoriaika on lyhentynyt palvelun myötä erittäin paljon: nykyään siihen menee noin kymmenesosa entiseen verrattuna. Ennen vanhaan meillä oli käytössä paperiset rahtikirjat joka keikalle. Ne piti aina laittaa keikan jälkeen vanhaan Vinssi-ohjelmaan ja sieltä sitten laskutusohjelmaan. Jos jotain erikoista tuli ja laskua piti muuttaa, se oli hyvin vaivalloista. InnoHinauksella kaikki on niin helppoa: parilla puhelimen napautuksella saa hyvityslaskut lähetettyä, sekä uudet laskut tehtyä. Myös tietojen muuttaminen käy käden kääntessä. Minua, joka vastaan yrityksemme laskutuksesta, tämä palvelu on auttanut ihan älyttömän paljon!” Nykänen toteaa tyytyväisenä.
Ron Nykänen, Hinauspalvelu Nykänen&Lindskog
“Yrittäjiä kun olemme, hoidamme itse paperisodat ja laskutuspuolen. Innovoicen palvelu on helpottanut laskutusta ja tilausten seurantaa valtavasti.”
Innovoice varmistaa, että asiakas saa täyden hyödyn palvelusta
Nykäsen mukaan käyttöönotossa oli alkuun hieman kankeutta, sillä siirtymä lyijykynistä ja paperista digitaaliseen järjestelmään vaati paljon uuden opettelua. “Olemme lyijykynäkansaa ja kaikki tietokoneohjelmien opetteleminen vaatii oman sopeutumisen ja muistamisen. Tähän prosessiin saimme kuitenkin hurjasti tukea Innovoicen puolelta. Saimme oman yhteyshenkilön, Aleksandra on ollut todella avulias alusta saakka ja ihmettelimmekin, miten hän jaksoi niin kärsivällisesti vastata kaikkiin kysymyksiimme”, Nykänen nauraa.
“Nyt, kun järjestelmän on oppinut, niin en voi muuta kuin kehua!”
InnoHinausta on kehitetty hinauspalvelun palautteen mukaan. Yhteistyön alkuun käytiin parin kuukauden mittainen prosessi, jotta yrityksen eri tyyppiset hinausajot saataisiin kaikki sujuvasti järjestelmään. Hinauspalvelu Nykänen & Lindskog kuuluu SOS Hinaus-verkostoon ja siksi sitä kautta tulevat keikat kirjataan eri tavalla. Innovoice kehitti järjestelmää niin, että kaikki hinauskeikat saadaan merkittyä vaaditulla tavalla. “Nykyään kaikki toimii erittäin hyvin ja olenkin 99.9% tyytyväinen palveluun!” Nykänen sanoo.
Järjestelmä, joka kulkee mukana tien päällä
“InnoHinauksessa hienoa on se, että järjestelmään pääsee käsiksi tabletilla tai puhelimella vaikka tuolla tien päällä. Sen avulla pystymme parin minuutin sisällä antamaan asiakkaalle vastauksia, että mitä siellä laskussa lukee ja miksi. Se helpottaa työskentelyä todella paljon”, Nykänen mainitsee. Lisäksi hän kokee mm. Traficom-haun erittäin käteväksi ominaisuudeksi.
Käytännön tasolla InnoHinaus on auttanut yritystä helpottamalla seurantaa ja säästämällä aikaa. “Konttorityön tarve vähenee huomattavasti, kun on hyvä seurantajärjestelmä ja laskutusohjelma. Hinausalalla kun työskentelee, joutuu olemaan monessa paikassa samaan aikaan kytkettynä, että saa annettua oikeita vastauksia ihmisille. Innovoicella saa napin painalluksella kaikki hoidettua. Mobiiliapplikaatio, joka on yhteydessä nettiversioon reaaliajassa on äärimmäisen hyödyllinen ominaisuus meidän alalla. Mobiilissa kun keikkaan tekee muutoksia, se näkyy saman tien myös verkossa”, Nykänen kertoo.
“Innovoicen asiakaspalvelu on 110%”
“Innovoicen asiakaspalvelu toimii saumattomasti! Asiakaspalvelu Innovoicella on 110 prosenttia. Yhteyshenkilöstämme Aleksandrasta ei voi sanoa pahaa sanaakaan!” Nykänen kertoo. “Aleksandra on vastannut kaikkiin kysymyksiimme ja auttanut aina, jos on tullut mitään epäselvyyksiä ohjelmasta. Emme voi olla muuta kuin tyytyväisiä palveluun”