Customer Service Specialist

Haemme reipasta ja hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettua henkilöä asiakaspalvelutiimiimme.

Asiakaspalvelumme avaintehtävät ovat auttaa ja tukea asiakkaitamme järjestelmämme käytössä. Työtehtävät ovat monipuolisia ja ovat usein järjestelmän käyttöön liittyvää tukea ja neuvontaa, asiakkailta tulevien ongelmatilanteiden ja bugi-ilmoitusten selvittämistä sekä kehitysehdotuksien vastaanottamista. Myös asiakkaidemme laskutuksessa auttaminen sekä asiakkaidemme laskureklamaatioiden selvittäminen ja koordinointi kuuluvat asiakaspalvelumme työtehtäviin.

Tässä työtehtävässä tärkein tavoitteesi on oppia järjestelmämme käyttö perusteellisesti, jotta osaat työpäiväsi aikana vastata ja neuvoa asiakkaitamme monenlaisissa kysymyksissä ja tilanteissa.

Työtehtävässä onnistuminen edellyttää sinulta hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, ongelmanratkaisukykyä sekä oma-aloitteisuutta. Sinulla on kyky kehittyä ja haluat myös kehittää työtehtävääsi. Tietotekninen osaamisesi on tasoa hyvä tai erinomainen ja pystyt omaksumaan nopeasti uusien järjestelmien ja sovellusten käytön. Palvelemme asiakkaitamme sähköpostitse, puhelimitse sekä chatissa, joten puhuttu ja kirjoitettu ilmaisutaitosi tulee olla hyvää ja selkeää.

Tarjoamme sinulle monipuolisia ja mielenkiintoisia asiakaspalvelutehtäviä, sekä vastuuta oman osaamistasosi mukaan. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa ja perehdytyksen jälkeen sinulla on mahdollisuus tehdä etätöitä. Tarjoamme työmatka-, liikunta- ja kulttuuri- sekä lounasedun.

Toivomme sinun olevan rento, avoin ja huumorintajuinen. Omaat hyvän asenteen työntekoa kohtaan ja haluat menestyä. Meillä on Innovoicella tiivis porukka ja tykkäämme viettää aikaa yhdessä myös toimiston ulkopuolella. Pienessä firmassa et ole ainoastaan töissä, vaan haluat myös ottaa vastuuta lopputuloksesta, jota kehitämme yhdessä koko porukan voimin.

Eduksi katsomme aikaisemman työkokemuksen laskutuksen asiakaspalvelusta, it-järjestelmien tai sovellusten käyttötuesta sekä taloushallinnon osaamisen. Englannin ja ruotsin osaamisen katsomme myös eduksi, ja muu kielitaito on vain plussaa!

Tehtävä on vakituinen ja se sopii myös vastavalmistuneelle tai opintojen loppupuolella oleville, jotka hakevat hyvää ja kannustavaa ympäristöä oppia ja kehittyä.


Jäämme odottamaan hakemustasi, joten otathan pian yhteyttä! Paikka täytetään heti, kun sopiva henkilö löydetään.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveella osoitteeseen rekry@innovoice.fi.


Tehtävään liittyviin kysymyksiin ja tiedusteluihin vastaa:

Iina Kumpulainen (044 988 6909 / iina@innovoice.fi)
Customer Service Manager